minisemster

har då varit på en liten minisemster i kalmar.
Vi tog evon ned, full med packning o efter halva resan hade man ont i hela kroppen.  Vi bodde på hotell (jag syster o mamma). På tisdagen blev det glasriket för hela slanten, shoppade loss i kosta, orrefors mfl.
Vi var så trötta på glasbruk att vi på onsdagen packade våra väskor o åkte till öland. Var verkligen fint där o planeringen har blivit att vi återkommer dit nästa år för en mer långvarig semster.
Hemåt gick det fortare då bådde evon o jag hade hemlängtan o så ville jag se hur mycket jag kan få ned gpse i ankomst tid hehe..klarade av en halvtimme ungefär..

ska få hem en kompis till felix iaf, får se vad han tycker om den saken..en 2 årig kille som heter keischa från katthemmet..hoppas de funkar

hade bäst alla

Kommentarer
Postat av: Karin

nu får du fan ta o uppdatera lite fröken ;-)

2008-08-04 @ 15:26:08
URL: http://kawass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0