jobb

blivit mycket nattjobb nu på sistone, lite tråkigt att det krockar med killens jobb så man har svårt att träffas.
Tråkigt just nu också att man får betala på skatten, känns som alla mina sparpengar rinner iväg på sånt jag inte tänkt det till.
Är glad annars, någon förgyller vardagen numera.

Önskar mest just nu:
* Tysta grannar alternativt ett hus
* Att tiden ska räcka till allt
* själviskt nog att evon är som jag vill ha den
* attt inte ha ont längre
* att kaoset i lägenheten är utrett

saknar att inte längre ha fasta tider att jobba, hoppas lågkonjunkturen vänder snart, frågan är ju när och får jag börja jobba igen med det jag vill

frågan är oxså hur länge tar det innan man får svar från a-kassan om man får något??

annan fundering varför är en av kissarna otroligt fäst vid dörrmattor?

mycket konstiga funderingar efter att ha jobbat natt och letat efter påskfjädrar..hmm :P

hade nice

None Dörrmattskatten

jag leker fånar mig o liknar visst fisken doris i nemo känner mig som doris

 systeryster and moi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0