pengar pengar pengar

känns som det mesta kretsar kring pengar numera..:-( klart att det gör det annars också men på ett annat sätt.
Jobbar hysteriskt för att kunna klara av alla dessa räkningar, känns som om inget kommer vara kvar att äta för. Plus ett minus har varit alla dessa utgifter för evon, fast de är borta efter 8 maj.
Andra minuset har varit deklarationen som jag blev skyldig 5200 på, ett mindre bakslag kan man säga!

Allt som är gjort på evon är nu:
* Nya däck..Toyo Proxes T1-R
* 4 hjulsinställning
* Lagning av sensor till avagsystemet
* Rekond

Det som kommer behövas:
* Oljebyte
* kopplingsrenovering/byte

Inte alltid kul med bil

Hoppas snart a-kassan kommer igång. Klumpsumma som blir då kommer hamna direkt på sparkontot.

jaja lågkonjunkturen vänder väl någon gång så man kan få ett jobb, slippa detta timvikande och aldrig kunna ha en lugn stund. Alltid behöva fundera om pengarna kommer räcka till.

BTW är det tillåtet att vilja "strypa" grannen ibland när den spelar musik ofta, högt och störande??

nehe ska väl gå o sova..ska hinna med att köpa kattmat, äta, rida och dona lite hemma innan man åker o jobbar igen..

jag leker fånar mig o liknar visst fisken doris i nemo 


emmas o min fotostudie av evon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0