Trött

Är så sjukt trött hela tiden, förstår inte vad det är med mig?  Ingen energi kvar till något, vill gärna hitta på saker men kan inte ens hålla kvar koncentrationen i en halvtimme om jag är med någon. Bara glider iväg och halvsover. Sover halva dagarna och den energi som finns läggs på jobbet för at kunna få in pengar.
Längtar tillbaka till industrin, kändes bättre då.
Vet inte om jag lider av någon brist av något slag, tänkte testa och sola lite. Äta en om dan o mina kalcium. Tänkte även börjar med protein och järn då jag knappt äter kött längre.

Ska bli kul att se sitt semesterschema senare i månaden. Finns en del planer i sommar så hoppas det stämmer överrens. Blir lite bilträffar, göteborg, Grönan och kolmården. reöl87,+pö9o sådär nu har felix sagt sitt oxså..:P

Fortsatta bil problem men fick låna en avläsare av mitsu så imorgon ska vi få reda vad evon vill ha lagat...förhoppningsvis inte sååå dyrt..:(

Hoppas på mycket sol de dagar jag är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0