fasen då

Det blev tyvärr som jag trodde, ingen förlängning efter den 21 februari men att 20 stycken till skulle få gå trodde jag inte. Som tur är har vi löfte om att få komma tillbaka så fort det börjar ljusna på jobbfronten igen.
Själv hade man tur som får full a-kassa direkt, många andra har inte den turen.

Nu är det nya tag som gäller och att se positivt på allt!

Aduin ska säljas till bättre behövande och nån liten skitbil ska inhandlas. Evo ska behållas så länge som det går är tanken. Hoppas på att jag inte behöver sälja den. :-(

Idag har man ringt runt och försökt fixa en del viktiga saker, ska ta o äta något nu för att se ta och pallra mig ned på jobbet...

 Mina två sötnosar


Kommentarer
Postat av: Sara

Men nu är ju audin iaf tillbaka.. och det är väl skönt?

2009-01-22 @ 16:35:44
URL: http://lynx.blogg.se/
Postat av: fia

njae så kul blev det ju inte

2009-01-24 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0