nattjobb

nu jobbar man natthelg, känns lite trist att inte kunna göra något annat än sova, äta och jobba på hel hel helg.
På jobbet är det stagslipning vilket i sig inte heller är så kul men bara att bita ihop och se glad ut, man vill ju vara kvar senare.
Audin var en besvikelse när den kom tilbaka får se hur det blir med evon.
Har precis vaknat nu och ska väl ta mig en macka, imorgon blir det visst tacokväll med tjejerna från proplate innan jobbet, kan ju bli skoj. :-)
Annars känner jag mig rätt glad, trots det som har hänt..

nehe ska väl ta o fixa ordning mig...

 så snygg är man när man slipar..:-(

Kommentarer
Postat av: Sara

snyggt!!

2009-01-27 @ 21:38:46
URL: http://lynx.blogg.se/
Postat av: fia

japp visst är det..haha

2009-02-03 @ 12:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0