.........

Nu verkar det som att man får vara ledig i ett par dagar..:D ska bli skönt att hinna med allt annat som behöver göras..
Tråkig dag idag med regn, hunnit gå en promenad, sola och städa praktiken iaf. Väntar på att Tobbe ska sluta jobba, dröjer tyvärr några timmar till..:(

Annars har jag fått bilen klar nu, väntar bara ett oljebyte i slutet av maj.
Ska få a-kassa nu verkar det som..kommer bli en fin klumpsumma som kommer då..in på sparkontot med det.
Sen kommer frågeställningen hur jag ska göra med nattpatrullen, får bara jobba 75 dagar sen måste jag välja om jag ska sluta med a-kassan eller jobbet, dum regel enligt mig..

Hoppas på att jag får ordning i lägenheten snart, trött på kartonger o saker överallt..hmm..

nehe ska diska och laga lite mat så jag får lite energi igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0